Locatie
Klant
Jaar

2017

Al 10 jaar lang een blend van stijl en comfort.

10DAYS is een Amsterdams modemerk met collecties die de stad Amsterdam eren – de stad van creativiteit, diversiteit en zelfvertrouwen. Urban designs met een eigentijdse kijk op functionaliteit.

 

10DAYS x 10YEARS was een belangrijke mijlpaal voor Barbara en Myon, de oprichters van het merk. Deze speciale gebeurtenis, het 10-jarig bestaan van het modemerk, wilden zij delen met iedereen die deel heeft uitgemaakt van het verhaal. Genodigden waren onder andere klanten, leveranciers, influencers en fans van 10DAYS. Voor het eerst in 10 jaar heeft 10DAYS een modeshow georganiseerd buiten het hoofdkantoor. De Kromhouthal was daarvoor een prachtig decor. Unexpected en simple, never regular; de bekende 10DAYS signature.

Bekijk de aftermovie 10DAYS x 10YEARS

Samenwerking met De Kromhouthal

Contactpersoon van de opdrachtgever voor productionele zaken rondom de locatie, adviserende en begeleidende rol

Leidende rol in de voorbereidende en uitvoerende fase van het evenement

Voorbereiden en plannen van alle productionele zaken besproken met de opdrachtgever
Het aansturen van alle betrokken leveranciers, locatiemanager en medewerkers en personeel
Verantwoordelijk voor de logistieke en personele planning rondom het evenement (cateringpersoneel, locatiemanagers, op- en afbouwcrew, brandwacht, parkeerwachters, security, EHBO’ers, schoonmakers etc.)
Verantwoordelijk voor de voorbereiding en logistieke planning van eigen catering
Financiële afhandeling van het evenement (binnen de gestelde budgetten)